آموزش, گوشی اپل iPhone 12

نکات و ترفندهای برتر آیفون 12 پرو برای مبتدیان

یک آیفون 12 پرو کاملاً جدید دارید اما هنوز یاد می گیرید که چگونه از دستگاه حداکثر استفاده را ببرید؟ در اینجا چند نکته و ترفند آیفون 12 پرو وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

اگر یک آیفون 12 پرو جدید و براق دارید، احتمالا آن را از جعبه خارج کرده اید و حتی شروع به استفاده از گوشی کرده اید. اما برای کسانی که از آیفون 5s/6 به سراغ آیفون 12 پرو می روند، ممکن است با رابط کاربری و ژست ها مشکل داشته باشند. نگران نباشید، این نکات به شما کمک می کند تا تجربه خود را از استفاده از iPhone 12 Pro دارای iOS 14 افزایش دهید . در اینجا چند نکته و ترفند جالب آیفون 12 پرو وجود دارد که باید بدانید.

باطری ایفون 6s قیمت شارژر اصلی ایفون 6s آداپتور آیفون 6 اس کابل شارژر آیفون 6s

نکات و ترفندهای آیفون 12 پرو

در زیر بهترین نکات و ترفندهای آیفون 12 پرو برای مبتدیان آورده شده است.

بیشتر بخوانید  آیا می توان آیفون های سری 13 و 12 و 11 را با شارژرهای قدیمی شارژ کرد؟

صفحه اصلی

آیفون 12 پرو دکمه هوم ندارد، اما اپل رفتن به صفحه اصلی را بدون دکمه هوم آسان کرده است. کافی است انگشت خود را از پایین صفحه به سمت بالا بکشید تا با یک کشیدن انگشت به صفحه اصلی بروید.
ردیابی موقعیت مکانی را در آیفون خود خاموش کنید.

این یک واقعیت شناخته شده است که برنامه های تلفن شما موقعیت مکانی شما را برای استخراج داده ها ردیابی می کنند. خوشبختانه، اپل گزینه ای را به شما می دهد تا مکان دقیق خود را پنهان کنید. به سادگی به Settings > Privacy > Location Services بروید و می توانید ببینید کدام برنامه موقعیت مکانی شما را ردیابی می کند.
جابجایی بین برنامه ها

تغییر برنامه ها در آیفون 12 پرو نیازی به گذراندن دوره خرابی ندارد. تنها چیزی که نیاز دارید تا App Switcher را باز کنید، انگشت خود را از پایین نمایشگر به بالا بکشید و با انگشتی که روی نمایشگر قرار دارد، برای یک ثانیه مکث کنید. برنامه‌ها ظاهر می‌شوند و اکنون می‌توانید برای باز کردن برنامه روی هر کدام از آنها ضربه بزنید یا برای خروج اجباری از برنامه، انگشت خود را به سمت بالا بکشید.

بیشتر بخوانید  چگونه آیفون خود را ایمن نگه دارید

مرکز کنترل

می توانید با کشیدن انگشت از سمت راست صفحه به پایین به مرکز کنترل برسید. به خاطر داشته باشید که برای دسترسی به مرکز کنترل، حتی می‌توانید از سمت راست بالای Reachability به پایین بکشید.

باتری ایفون ۷ چند میلی امپر است قیمت شارژر اصلی ایفون 7 خرید آداپتور اصلی آیفون ۷ قیمت کابل آیفون 7

اطلاعیه

کشیدن انگشت به سمت پایین از سمت چپ بالای صفحه نمایش، اعلان هایی را به همراه خواهد داشت. این ساده ترین راه برای مشاهده اعلان های اخیر شما مانند پیام های WhatsApp، تماس های از دست رفته و پیام های متنی است.

از حالت تاریک در آیفون استفاده کنید.

قطعا باید حالت تاریک را در آیفون 12 پرو روشن کنید. استفاده از حالت تاریک دو مزیت دارد. در شب کارها را برای چشمان شما آسان تر می کند و به صرفه جویی در عمر باتری آیفون های دارای صفحه نمایش OLED کمک می کند.
برای روشن کردن حالت تاریک، انگشت خود را از بالای صفحه نمایش آیفون 12 پرو به پایین بکشید. با این کار Control Center باز می شود.
*روی کلید روشنایی صفحه ضربه بزنید و نگه دارید.
*روی حالت تاریک در پایین سمت چپ ضربه بزنید.

بیشتر بخوانید  آیفون 13 - این 10 تنظیمات را در اسرع وقت غیرفعال کنید

اسکرین شات بگیرید

با فشار دادن همزمان دکمه Side و Volume Up می توان از صفحه نمایش عکس گرفت. به این ترتیب می توانید به سرعت اسکرین شات بگیرید.

به عکس های خود زیرنویس اضافه کنید.

iOS در نهایت به شما امکان می‌دهد در عکس‌ها یا ویدیویی که می‌گیرید، یک توضیح اضافه کنید. اضافه کردن کپشن کار آسانی است. برنامه Photos را در آیفون خود اجرا کنید. روی عکسی که می‌خواهید شرحی به آن اضافه کنید ضربه بزنید و سپس انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا به قسمت زیرنویس دسترسی پیدا کنید. روی فیلد Add a Caption ضربه بزنید، شرح خود را بنویسید، enter را فشار دهید و عکس را ذخیره کنید. متأسفانه، تنها با انتخاب یک عکس یا ویدیو در هر زمان می‌توانید عنوان اضافه کنید.

نکات و ترفندهای مورد علاقه آیفون 12 پرو؟

برخی از نکات و ترفندهای مورد علاقه آیفون 12 پرو چیست؟ در بخش نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *