آموزش

نحوه روشن کردن حالت کم مصرف در آیفون

این آموزش در مورد نحوه روشن کردن حالت کم مصرف در آیفون است. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا این راهنما را درک کنید. امیدوارم این وبلاگ را دوست داشته باشید. چگونه حالت کم مصرف را در آیفون روشن کنیم. اگر پاسخ شما مثبت است، لطفاً پس از خواندن این مطلب به اشتراک بگذارید.

  • نحوه روشن کردن حالت کم مصرف در آیفون را بررسی کنید
  • نحوه روشن و خاموش کردن حالت کم مصرف در آیفون یا آیپد
  • نحوه اضافه کردن حالت کم مصرف به Control Center در iPhone یا iPad
  • کلمات پایانی: نحوه روشن کردن حالت کم مصرف در آیفون
مشخصات باتری آیفون ایکس اس مکس شارژر آیفون ایکس اس مکس آداپتور آیفون ایکس اس مکس قیمت کابل آیفون ایکس اس مکس

نحوه روشن کردن حالت کم مصرف در آیفون را بررسی کنید

فهرست محتوا نمایش

آیفون قدیمی من مثل اسب آبی های گرسنه که تیله می خورند شارژ را می خورد. یعنی بیشتر اوقات در حالت خواب هستم، وگرنه گوشی من تا بعد از ظهر دوام نمی آورد. انتظار برای رسیدن باتری به 20 درصد و دریافت اعلان برای فعال کردن حالت خواب کافی نیست. اما دسترسی به تنظیمات برای روشن کردن آن در هر بار دردسر بزرگی است، به خصوص زمانی که آیفون با شارژ 80 درصدی باتری به حالت عادی می رود.

هنگامی که باتری شما رو به اتمام است و نمی توانید فوراً آیفون یا آی پد خود را شارژ کنید، حالت صرفه جویی در مصرف انرژی ابزار مفیدی برای به حداکثر رساندن باتری باقی مانده و روشن نگه داشتن دستگاه شما است. حالت کم مصرف با کاهش مصرف انرژی آیفون یا آیپد شما باعث صرفه جویی در مصرف باتری می شود. معمولاً هنگامی که سطح باتری به زیر 20 درصد می رسد، دستگاه شما به طور خودکار از شما می خواهد به خواب بروید. اگر پیام را نادیده بگیرید، یک پیام دیگر برای فعال کردن حالت خواب با باتری 10٪ دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید  تعویض باتری آیفون همه مدل ها + ویدئو و عکس

وقتی حالت صرفه جویی در باتری روشن است، ویژگی هایی مانند بررسی ایمیل، به روز رسانی برنامه های پس زمینه، بارگیری خودکار و برخی جلوه های بصری کاهش یافته یا تحت تأثیر قرار می گیرند. اگر به طور فعال از آن استفاده نکنید، آیفون یا آی‌پد شما پس از 30 ثانیه به‌طور خودکار قفل می‌شود و iCloud Photos به‌طور موقت به حالت تعلیق درآمده است. وقتی نماد باتری در گوشه سمت راست بالای صفحه به جای سفید یا قرمز، زرد باشد، می‌دانید که حالت ذخیره باتری روشن است. هنگامی که آیفون یا آیپد شما تا 80 درصد یا بیشتر شارژ می شود، حالت صرفه جویی در باتری به طور خودکار خاموش می شود.

نحوه روشن و خاموش کردن حالت کم مصرف در آیفون یا آیپد

حتی اگر 20 درصد باتری ندارید، همچنان می‌توانید حالت کم مصرف را در تنظیمات روشن یا خاموش کنید.

  • برنامه تنظیمات را باز کنید. به پایین اسکرول کنید و روی باتری ضربه بزنید.
  • روی سوئیچ کنار حالت کم مصرف ضربه بزنید. وقتی سبز است، حالت کم مصرف فعال می شود. وقتی خاکستری باشد، حالت کم مصرف خاموش است.
بیشتر بخوانید  باتری تقویت شده چیست؟

نحوه اضافه کردن حالت کم مصرف به Control Center در iPhone یا iPad

برای دسترسی راحت‌تر به این ویژگی، می‌توانید حالت کم مصرف را به مرکز کنترل (که با کشیدن انگشت از گوشه سمت راست بالای صفحه به پایین به آن دسترسی دارید) اضافه کنید.

  • برنامه تنظیمات را باز کنید. روی Control Center ضربه بزنید.
  • در قسمت More Controls به دنبال Low Power Mode بگردید، سپس روی علامت مثبت + کنار Low Power Mode ضربه بزنید تا آن را به Control Center اضافه کنید.
مشخصات باتری آیفون ۱۳ پرو مکس شارژر آیفون ۱۳ پرو مکس آداپتور آیفون ۱۳ پرو مکس قیمت کابل آیفون ۱۳ پرو مکس

کلمات پایانی: نحوه روشن کردن حالت کم مصرف در آیفون

امیدوارم این مقاله نحوه روشن کردن حالت کم مصرف در آیفون را متوجه شده باشید ، اگر پاسخ شما منفی است، می توانید هر چیزی را از طریق بخش تماس با ما در ارتباط با این مقاله بپرسید. و اگر پاسخ شما مثبت است، لطفا این مقاله را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *