اخبار باتری آیفون

شما باید همین الان آیفون خود را آپدیت کنید

اپل معمولاً هر ماه یا بیشتر یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگ را برای آیفون‌ها و آی‌پدهای خود عرضه می‌کند و خوب، آن زمان یک بار دیگر فرا رسیده است. آخرین به‌روزرسانی، iOS 15.3 و iPadOS 15.3، هم‌اکنون برای دانلود در دسترس است – و این به‌روزرسانی بزرگ است زیرا یک نقص امنیتی در Safari را اصلاح می‌کند.

اگر این آخرین سیستم عامل را روی iPhone یا iPhone خود اجرا نمی کنید، دستگاه شما در معرض یک باگ در Safari قرار می گیرد که به وب سایت ها اجازه می دهد سابقه فعالیت شما را ردیابی کنند و حتی داده ها را از Google ID شما دریافت کنند. این باگ سافاری برای اولین بار توسط وبلاگ FingerprintJS در اواسط ژانویه کشف شد. بنابراین اگر برای حفظ حریم خصوصی و امنیت دستگاه ارزش قائل هستید، قطعاً می خواهید این آخرین به روز رسانی را در اسرع وقت دانلود کنید.

مشخصات باتری آیفون ایکس شارژر آیفون ایکس آداپتور آیفون ایکس قیمت کابل آیفون ایکس
بیشتر بخوانید  باتری آیفون 13 پرو مکس می تواند بیش از 3 روز دوام بیاورد

و فکر نکنید که اگر عمدتاً از کروم یا فایرفاکس استفاده می کنید، تأثیری روی شما نخواهد داشت: همه مرورگرهای iOS از همان کدهای پنهانی که Safari استفاده می کند، استفاده می کنند، حتی اگر مارک مرورگرهای دیگر باشند. بنابراین این آسیب پذیری اساساً هر کسی را که از هر مرورگر وب روی تلفن خود استفاده می کند، آشکار می کند.

برای به روز رسانی آیفون یا آیپد خود، کافی است برنامه تنظیمات را باز کنید > به قسمت عمومی بروید > Software Updates را انتخاب کنید و گزینه ” دانلود و نصب ” آخرین سیستم عامل را انتخاب کنید. معمولاً حدود 15 تا 20 دقیقه طول می کشد تا دستگاه شما به روز شود.

برای دانلود iOS 15.3، باید آیفون 6s و بالاتر داشته باشید. برای iPadOS 15.3، باید iPad Pro (همه مدل‌ها)، iPad Air 2 و جدیدتر، iPad نسل 5 به بعد، iPad mini 4 و بالاتر، یا iPod touch (نسل هفتم) داشته باشید.

بیشتر بخوانید  بهترین موبایل هایی که در سال 2022 وارد بازار می شوند
مشخصات باتری آیفون ۱۳ شارژر آیفون ۱۳ آداپتور آیفون ۱۳ قیمت کابل آیفون ۱۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *