اخبار باتری آیفون, گوشی اپل iPhone 14

شایعات آیفون 14 : “طراحی مجدد + مدل های حرفه ای”

شایعات آیفون 14: “طراحی مجدد کامل” می تواند مدلهای ابتدایی و حرفه ای جدیدی را به ارمغان بیاورد. آیفون 14 فاصله زیادی با ما دارد ، اما شایعات در حال از بین رفتن هستند.

باتری آیفون ۱۳ مینی شارژر آیفون ۱۳ مینی اداپتور ایفون ۱۳ مینی کابل آیفون ۱۳ مینی

شما باید بدون در نظر گرفتن منبع از همه گزارشات شایعه آیفون 14 با شک و تردید شدید استفاده کنید. اپل بسیاری از فناوری های جدید را آزمایش می کند ، اما اینکه آیا آنها وارد iPhone می شوند یا خیر به وب پیچیده ای از امکان فنی ، هزینه ، در دسترس بودن قطعات از تامین کنندگان و موارد دیگر مربوط می شود.

شایعات مربوط به آیفون 14

به عبارت دیگر ، احتمالاً خود اپل تا نیمه اول سال 2022 مشخصات آیفون 14 را به طور واقعی مشخص نکرده است. برخی از مفروضات ایمن تر از بقیه هستند (تقریباً مطمئناً دارای پردازنده A16 ساخت TSMC خواهد بود) ، اما شایعات را رد می کند. مرحله اولیه بیشتر یک تمرین سرگرمی است تا اطلاعات موثق.

با توجه به همه این هشدارها ، آنچه در مورد آیفون 14 تا به حال شنیده ایم در اینجا آمده است.

آیفون 14: آخرین شایعات

28 سپتامبر: مارک گورمن از بلومبرگ گزارش می دهد که آیفون 14  “یک طراحی مجدد کامل” با ورود به سطح و مدل های حرفه ای جدید خواهد بود.

20 سپتامبر: مینگ چی کو برخی شایعاتی را که در مورد iPhone 14 شنیده ایم ، از جمله صفحه نمایش سوراخ و دوربین 48 مگاپیکسلی تأیید کرده است .

8 سپتامبر: جان پروسر اطلاعات زیادی در مورد آیفون 14 از جمله طراحی بدون شکاف منتشر کرده است .

26 ژوئیه:  گزارش سرمایه گذاران JP Morgan Chase ( از طریق Macrumors ) ادعا می کند که مدلهای iPhone 14 Pro به جای فولاد ضد زنگ دارای قاب تیتانیومی هستند .

بیشتر بخوانید  Apple iPhone SE 2022: شایعات، درزها، اخبار، تحلیل ها و موارد دیگر

23 ژوئن: تحلیلگر مینگ چی کو ( از طریق Macrumors ) می گوید برخی از مدل های آیفون 14 علاوه بر Face ID دارای سنسور Touch ID زیر نمایشگر نیز خواهند بود.

باتری آیفون ایکس آر شارژر آیفون ایکس آر اداپتور ایفون ایکس آر کابل آیفون ایکس آر

آیفون 14: اندازه ، طراحی و نمایش

آیفون 12 در چهار اندازه عرضه می شود. دو مدل “معمولی” آیفون 12 وجود دارد: یک مینی 6.1 اینچی و مینی 5.4 اینچی. و دو مدل Pro وجود دارد: یک مدل 6.1 اینچی و یک مدل مکس 6.7 اینچی. انتظار ما از آیفون 13 مشابه است.

اما شایعه شده است که آیفون 14 مدل مینی را به نفع مدل مکس ارزان قیمت تر کنار می گذارد . بنابراین ما دو آیفون 6.1 اینچی (معمولی و Pro) و دو آیفون مکس 6.7 اینچی (معمولی و Pro) دریافت خواهیم کرد. این خبر خوبی برای کسانی است که مکس بزرگتر می خواهند اما قیمت اولیه آن 1100 دلار است. بر اساس شایعات ، این محصول می تواند به جای فولاد ضد زنگ ، از جنس تیتانیوم جدید باشد. و دکمه های تنظیم صدا می توانند به حالت گرد برگردند که آخرین بار در iPhone 5s دیده شده بود.

شایعه ای در اواسط ماه سپتامبر توسط مینگ چی کو گفت که مدل های Pro دیگر هیچ سنسوری برای سنسورهای TrueDepth ندارند ، بلکه یک دوربین “سوراخ پانچ” شبیه به برخی از دستگاه های Android ، حداقل در مدل های Pro دارند. به این شایعه قبلاً توسط جان پروسر گزارش شده بود ، وی همچنین گفت که “آرایه Face ID هنوز وجود دارد … درست زیر صفحه نمایش است.” علاوه بر این ، پروسر می گوید که گوشی ها ضخیم تر خواهند بود ، بنابراین “ضعف دوربین عمدتا از بین رفته است” و همه عناصر دوربین در مقابل شیشه عقب قرار می گیرند.

در سپتامبر سال 2021 ، مارک گورمن از بلومبرگ گزارش داد که آیفون 14 با “مدل های جدید سطح پایه و Pro” “یک طراحی مجدد کامل” خواهد بود.

باتری آیفون ۱۱ شارژر آیفون ۱۱ اداپتور ایفون ۱۱ کابل آیفون ۱۱
بیشتر بخوانید   Alien: Isolation اکنون برای آیفون در دسترس است
رندر آیفون 14

جان پروسر/رندرهای ایان

آیفون 14: دوربین

ظاهراً تغییرات بزرگی در دوربین آیفون در آیفون 14 رخ می دهد. به گفته کو ، اپل سنسوری 48 مگاپیکسلی را برای دوربین عریض استاندارد در نظر گرفته است که می تواند مجموعه نور پیکسل ها را در یک شبکه 2 × 2 ترکیب کند. شرایط نور کم (تولید عکس 12 مگاپیکسلی). گفته می شود که این دوربین می تواند حداقل در مدل های Pro فیلمبرداری 8K کند.

همچنین گفته می شود که یک دوربین تله فوتو پریسکوپ جدید برای مدل های Pro در نظر گرفته شده است که امکان بزرگنمایی نوری تا 10 برابر را فراهم می کند. ما دوربین های مشابهی را در گوشی های دیگر از جمله Samsung Galaxy S21 Ultra دیده ایم .

باتری آیفون ۱۲ مینی شارژر آیفون ۱۲ مینی اداپتور ایفون ۱۲ مینی کابل آیفون ۱۲ مینی

آیفون 14: عملکرد ، باتری و بیومتریک

گفته می شود که آیفون 13 دارای نمایشگرهای ProMotion 120 هرتزی در مدل های Pro و پنل های ساخت سامسونگ است ، در حالی که گفته می شود در مدل های غیر Pro از نمایشگرهای معمولی 60Hz ساخته شده توسط LG استفاده می شود. گفته می شود که با آیفون 14 ، ال جی نمایشگرهای LPTO OLED با فرکانس 120 هرتز تولید می کند تا کل خط آیفون را تامین کند . بنابراین ممکن است که کل خط آیفون 14 دارای فناوری ProMotion 120 هرتز باشد که از روند طبیعی اپل پیروی می کند: ابتدا یک ویژگی را به مدل Pro بیاورید و سپس یک سال بعد با بقیه خط ها ادامه دهید.

بیشتر بخوانید  به روز رسانی دستگاه اپل برای استالکرها و تخلیه باتری

اگرچه هنوز به طور گسترده گزارش نشده است ، اما هر آیفون جدید دارای یک سری A-system-on-chip (SoC) سری A است و ما انتظار داریم که آیفون 14 نیز از آن پیروی کند. A16 ، همانطور که احتمالاً نامیده می شود ، می تواند یکی از اولین پردازنده های بزرگ مقیاسی باشد که از فرایند تولید 3 نانومتری TSMC استفاده می کند ، که باید به بهبود عملکرد ، کارایی و عمر باتری کمک کند.

پس از شایعه مینگ چی کو ، مارک گورمن در خبرنامه Power On خود پیشنهاد کرد که اپل در حال آزمایش آیفون با سنسور Touch ID در صفحه نمایش است که می تواند به مدل های Pro برسد و این شایعات قبلی را تکرار می کند. با این حال ، او می گوید که اپل “برای همه آیفون های رده بالاتر خود از Face ID استفاده می کند” با هدف نهایی “پیاده سازی Face ID در خود صفحه نمایش”. این موضوع با شایعه پروسر در مورد آیفون 14 بدون درجه 14 همراه است ، اگرچه گورمن اظهار نکرده که آیا انتظار دارد آیفون 2022 این بریدگی را حفظ کند یا خیر.

آیفون 14: تاریخ عرضه و قیمت

اپل به طور معمول آیفون های جدید را در پاییز عرضه می کند و معمولاً آنها را در ماه سپتامبر با تاریخ عرضه از دو تا چهار هفته بعد اعلام می کند. ما چیزی نشنیده ایم که ما را به این باور برساند که سال 2022 متفاوت خواهد بود.

قیمت مدل های آیفون 14 احتمالاً کمی متفاوت از آیفون های فعلی خواهد بود ، زیرا انتظار نمی رود نسخه مینی 5.4 اینچی باشد ، بلکه مکس 6.7 اینچی با قیمت کمتر است که Kuo می گوید قیمت آن کمتر خواهد بود. 900 دلار با در نظر گرفتن این موضوع ، ما انتظار داریم که این خط بسته به مدل و اندازه ، بین 800 تا 1000 دلار متغیر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *