اخبار باتری آیفون

بهترین موبایل هایی که در سال 2022 وارد بازار می شوند

در آستانه ورود به سال جدید، و گوشی های هوشمند به عنوان یکی از هدایایی که بسیاری از آنها ترجیح می دهند، پایانه هایی وجود خواهند داشت که در نامه ای به بابا نوئل یا سه مرد خردمند در این ماه وقت درخواست کردن ندارند زیرا در سال 2022 از راه خواهند رسید . اما علاوه بر تولدها، جشن ها و سالگردها، برخی از این موبایل ها می توانند هدیه ای ستاره ای برای کریسمس آینده شوند.

بهترین تلفن های همراه 2021.jpg

در سال 2022 اپل، سامسونگ و وان پلاس گوشی های هوشمند جدید و مورد انتظار را معرفی خواهند کرد

تست باتری ایفون ۱۲ مینی شارژر ایفون ۱۲ مینی اداپتور ایفون ۱۲ مینی خرید کابل شارژ آیفون ۱۲ مینی

پنج گوشی هوشمند مورد انتظار سال جدید قریب الوقوع 2022 به شرح زیر است:

-Apple iPhone SE: این سومین نسل از مدل نسخه ویژه است که اپل قبلاً موفق شده است در دو نوبت پردازنده‌های آخرین نسل مدل‌های خود را در ترمینال‌هایی با طراحی نسل قبلی «پر کرده» و در نتیجه سطح بالایی را ارائه دهد. عملکرد برای محتوای قیمت بیشتر، حتی اگر به قیمت ظاهر خارجی از آیفون سال جاری دور باشد.

آیفون SE فعلی (در نامگذاری هیچ اعدادی برای نشان دادن نسل اضافه نشده است) از قیمت 489 یورو شروع می شود، بنابراین انتظار می رود که جایگزینی با همان ویژگی بارز این مدل ادامه یابد که گامی برای ورود به برند است. . ، هم برای مزایا و هم برای قیمت. اگر نسل دوم در سال 2020 وارد شود، چهار سال پس از نسل اول، اکنون تنها دو سال برای تکاملی می‌گذرد که می‌تواند تعداد زیادی از نوآوری‌های فنی را در خود جای دهد: پردازنده A15 Bionic (مانند آیفون 13 فعلی)، اتصال 5G و به احتمال زیاد تشخیص چهره FaceID. در این صورت، اولین آیفون SE خواهد بود که از آن استفاده می کند، همچنین به این دلیل که اگر این کار را انجام می داد، دکمه جلویی را گم می کرد و طراحی آیفون XR با ناچ را اتخاذ می کرد.در بالای صفحه ای که تمام جلو را اشغال می کند. اپل می تواند این موبایل را در حدود بهار سال 2022 معرفی کند.

بیشتر بخوانید  اپل باگ سافاری 15 را که تاریخچه مرور را فاش می کرد، «رفع» می کند
تست باتری ایفون ایکس شارژر ایفون ایکس اداپتور ایفون ایکس خرید کابل شارژ آیفون ایکس

-Apple iPhone 14: به همین مناسبت، ترمینال سال برند کالیفرنیایی بار دیگر تغییرات متفاوتی را ارائه می دهد، اگرچه با ناپدید شدن نسخه Mini، که نه در دو 12 و نه فروش مورد انتظار را نداشت. در 13 مدل نسخه جدید آیفون “not pro” با اندازه صفحه نمایش بزرگتر. نتیجه این است که دو مدل با صفحه نمایش 6.1 اینچی (iPhone 14 و iPhone 14 Pro) و دو مدل با صفحه نمایش 6.7 اینچی (iPhone 14 Max و iPhone 14 Pro Max) وجود خواهد داشت.

همچنین این امکان را فراهم می کند که آیفونی با اندازه صفحه نمایش بزرگتر در دسترس کسانی باشد که به ویژگی های قدرتمندتر مدل pro Max (مانند لنز سه گانه پشتی یا سنسور LIDAR) نیازی ندارند یا بودجه محدودتری دارند. نسخه های پرو و ​​پرو مکس دارای دوربین پشتی 48 مگاپیکسلی خواهند بود که به معنای چهار برابر شدن 12 مگاپیکسل فعلی آیفون 13 پرو است. در نهایت و از نظر طراحی، مدل‌های iPhone 14 Pro و Pro Max می‌توانند بریدگی خود را از دست بدهند و در قسمت بالایی صفحه نمایش تنها سوراخی برای لنز دوربین جلو وجود داشته باشد. اپل آیفون 14s جدید را در رویداد پاییزی معمول خود که معمولا در ماه سپتامبر یا اکتبر برگزار می شود، معرفی می کند.

بیشتر بخوانید  چگونه عکس ها و فیلم های خود را از آیفون به رایانه شخصی ویندوز منتقل کنید

-OnePlus 10 Pro: این برند همچنان به باز کردن شکاف بین دو پیشرو (اپل و سامسونگ) ادامه می دهد، به خصوص از زمان ورود خط Pro خود، یک محدوده ممتاز که در سال 2022 با مدل OnePlus 10 Pro افزایش خواهد یافت. از جمله موارد جدیدی که می‌توان به آن اشاره کرد، طبق برخی اطلاعات فاش شده، می‌توان به طراحی مجدد دوربین اشاره کرد که شامل سه لنز مانند مدل OnePlue 9 PPro است، اما با ظاهری بسیار شبیه به سیستم چهار لنز سامسونگ. گلکسی اس 21 اولترا. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن AMOLED 1440 پیکسل و نرخ تازه سازی 120 هرتز، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و ظرفیت ذخیره سازی 128 یا 256 گیگابایتی خواهد بود. وان پلاس این موبایل را در نیمه اول سال 2022 ارائه خواهد کرد.

-Samsung Galaxy S22 Ultra: با استفاده از این ترمینال سامسونگ می تواند برخی از مشکلات Galaxy S22 Ultra را در رابطه با قلم S-Pen حل کند، زیرا برخلاف Note، این یک لوازم جانبی است که نه تنها همراه ترمینال نیست، بلکه می تواند آن را حل کند. حفره عملی برای قرار دادن آن پس از استفاده ندارد.

برخی اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که گلکسی اس 22 اولترا دارای این حفره برای قرار دادن قلم S-Pen است که به عنوان لوازم جانبی همراه با خود موبایل نیز عرضه می شود. این این گوشی های هوشمند را گزینه بسیار جالب برای بیشتر کاربران وفادار از توجه کهکشان. در مورد دوربین، این ترمینال می تواند دارای یک سیستم زوم اپتیکال پیوسته باشد که امکان بهبود تغییر بین فواصل کانونی مختلف را فراهم می کند. سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا را در ماه مارس معرفی خواهد کرد.

-Samsung Galaxy S21 FE: با مخفف “Fan Edition”، نسخه ای با قیمت مقرون به صرفه تر از سری Galaxy S سامسونگ است، مدل هایی که ارزش بالایی در ازای قیمت محدود ارائه می دهند.

این شامل اتصال بی سیم 5G، پردازنده های قدرت قابل توجه (Snapdragon 888) و یک سیستم چند لنز در دوربین عقب است که دارای رزولوشن های 32، 12 و 8 مگاپیکسلی است. این صفحه نمایش 6.4 اینچی با وضوح 2740 × 1080 پیکسل خواهد داشت. سامسونگ این ترمینال را در ژانویه 2022 ارائه خواهد کرد و طبق برخی منابع فقط در اروپا به فروش خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *