اخبار باتری آیفون

اپل آیفون SE 5G پیش‌بینی می‌کند در سال 2022 یک میلیارد کاربر تلفن اندرویدی را جذب کند

تحلیلگران می گویند اولین آیفون میان رده 5G اپل، آیفون SE 3، بازار گوشی های مقرون به صرفه را تکان خواهد داد.

باتری ایفون سیکس اس پلاس شارژر ایفون 6s plus آداپتور آیفون 6 اس پلاس قیمت کابل شارژر ایفون ۶s plus

 

آیفون سه

یک آیفون SE (اعتبار تصویر: اپل)

طبق گزارش رویترز ، اپل قرار است نسل سوم آیفون SE را با پشتیبانی از 5G در اوایل سال آینده عرضه کند و تحلیلگران JP Morgan گفته  اند که این تلفن جدید “پتانسیل جذب بیش از یک میلیارد کاربر غیر پریمیوم اندروید را دارد.”

به طور خاص، هر یک از تحلیلگران نقل می کنند که آیفون SE 3 پتانسیل جذب “نزدیک به 1.4 میلیارد گوشی اندرویدی پایین تا متوسط ​​و حدود 300 میلیون کاربر مدل قدیمی آیفون” را دارد.

گوشی میان رده 5G

به نظر می رسد تحلیلگران جی پی مورگان در مورد موفقیت آیفون SE 3 آینده بسیار مطمئن هستند و این تا حد زیادی به پشتیبانی از 5G آن مربوط می شود. این اولین آیفون 5G میان رده است و علاوه بر این که سر کاربران اندروید را برمی گرداند، گوشی را برای 300 میلیون کاربر آیفون های قدیمی بدون پشتیبانی 5G وسوسه انگیز می کند. تحلیلگران همچنین اشاره می کنند که مبادلات تجاری می تواند آیفون SE 3 را بسیار مقرون به صرفه و در نتیجه جذاب تر کند.

به گزارش رویترز، سامیک چاترجی، که در Refinitiv Eikon برای دقت تخمینی خود رتبه پنج ستاره داده است، به نقل از رویترز، گفت که اگرچه برنامه معامله اپل برای گوشی‌های غیرآیفون مسلماً به اندازه ارزش مبادله آیفون جذاب نیست، با این وجود می‌تواند منجر به متوسط ​​قیمت اولیه 269 تا 399 دلار برای آیفون SE 5G، که هنوز هم بسیار رقابتی است.

باتری برای آیفون 4 خرید شارژر آیفون 4 خرید آداپتور اصلی آیفون 4 خرید کابل شارژ آیفون 4
بیشتر بخوانید  آیا باتری اپل واچ آن را برای شما قطع نمی کند؟

تحلیلگران جی پی مورگان می گویند که برای سال مالی 2022، انتظار می رود فروش آیفون SE به 30 میلیون دستگاه برسد و انتظارات فروش سالانه آیفون به 250 میلیون دستگاه برسد که 10 میلیون بیشتر از سال قبل است.

مشخصات آیفون SE 3

در مورد مشخصات آیفون SE 3، در حال حاضر فقط شایعاتی برای کار داریم. ظاهراً گوشی 5G جدید مانند آیفون 8 2017 خواهد بود. انتظار می‌رود که دارای صفحه نمایش LCD 4.7 اینچی و پردازنده ارتقا یافته باشد – اما هنوز نمی‌دانیم که آیا آیفون 13 A15 Bionic خواهد بود یا خیر. تراشه بایونیک آیفون 12 A14.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *