اخبار باتری آیفون

اپل آپدیت های جدید iOS 14 را با تمرکز بر امنیت منتشر می کند

سانفرانسیسکو: اپل به‌روزرسانی‌های iOS 14.8.1 و همچنین iPad 14.8.1 را با چندین به‌روزرسانی امنیتی برای کسانی که هنوز از iOS 14 استفاده می‌کنند منتشر کرده است.

این به روز رسانی تعدادی از آسیب پذیری های مربوط به صدا، ColorSync، دوربین پیوسته، CoreGraphics، درایورهای GPU، IOMobileFrameBuffer و موارد دیگر را برطرف می کند.

تعویض باتری آیفون ۱۲ مینی قیمت شارژر گوشی ایفون ۱۲ مینی اداپتور ایفون ۱۲ مینی قیمت کابل اصلی ایفون ۱۲ مینی

غول فناوری مستقر در کوپرتینویی اخیرا iOS و iPadOS 15.1 را منتشر کرده است، اولین به روز رسانی اصلی سیستم عامل iOS 15 که در سپتامبر 2021 منتشر شد.

اپل آپدیت های جدید iOS 14 را با تمرکز بر امنیت منتشر می کند

iOS 15.1 شامل SharePlay است که به کاربران اجازه می‌دهد با دوستان و خانواده خود تماس بگیرند و با تماشای فیلم و تلویزیون یا گوش دادن به موسیقی با یکدیگر تعامل داشته باشند. iOS 15.1 همچنین بهبودهایی در گزینه های دوربین برای مدل های iPhone 13 Pro دارد.

بیشتر بخوانید  باتری تقویت شده چیست؟
تعویض باتری آیفون ایکس قیمت شارژر گوشی ایفون ایکس اداپتور ایفون ایکس قیمت کابل اصلی ایفون ایکس

فیلمبرداری ProRes در iOS 15.1 نیز موجود است، بنابراین کاربران می‌توانند در آیفون 13 پرو با سرعت 30 فریم بر ثانیه/1080p در مدل‌های 128 گیگابایتی یا 4K در مدل‌های 256 گیگابایتی و بالاتر، ویدیوهایی با کیفیت بهتر ضبط کنند.

اپل همچنین به کاربران iOS 15.1 این امکان را می دهد تا کارت واکسن کووید خود را به برنامه Wallet اضافه کنند، مشابه نحوه عملکرد نسخه اندروید گوگل از این ویژگی.

برای کاربران هوم پاد، iOS 15.1 صدای بدون اتلاف و Dolby Atmos را با پشتیبانی از صدای فضایی به HomePod و HomePod Mini اضافه می کند.

تعویض باتری آیفون ۱۳ قیمت شارژر گوشی ایفون ۱۳ اداپتور ایفون ۱۳ قیمت کابل اصلی ایفون ۱۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *