اخبار باتری آیفون

آیفون SE 3 می تواند بسیار ارزان تر از مدل قبلی باشد

آیفون SE 3 می تواند بسیار ارزان تر از مدل قبلی باشد
انتظار می رود اپل اعلامیه های محصولات 2022 خود را با نسل سوم آیفون SE آغاز کند. تکرار جدید جانشین مدل فعلی خواهد شد که در آوریل 2020 عرضه شد و اگرچه احتمالاً همان طراحی را پیش می برد، برخی تحلیلگران معتقدند که داخلی های بهبود یافته آن برای ارتقای قابل توجه کافی است. گزارش جدید حاکی از آن است که iPhone SE 3 مقرون به صرفه تر از مدل قبلی خود خواهد بود.

بر اساس گزارش Investor ‘s Business Daily   ، جان دانوان، تحلیلگر Loop Capital Markets شایعاتی شنیده است مبنی بر اینکه آیفون SE 3 می تواند از 300 دلار شروع شود، که آن را ارزان تر از آخرین مدل با قیمت 399 دلار می کند.

دانیل آیوز، تحلیلگر Wedbush Securities معتقد است که قیمت اولیه 399 دلار بدون تغییر باقی خواهد ماند، اما احتمال کاهش قیمت را رد نکرده است. آیوز فکر می‌کند اپل در حال حاضر «قوی‌ترین چرخه ارتقای آیفون را که از سال 2015 داشته است» را تجربه می‌کند و نمی‌خواهد از قیمت خود پیشی بگیرد.
قیمت باتری گوشی ایفون ۱۲ مینی شارژر ایفون ۱۲ مینی قیمت اداپتور ایفون ۱۲ مینی کابل شارژر آیفون ۱۲ مینی
بیشتر بخوانید  شما باید همین الان آیفون خود را آپدیت کنید

صرف نظر از این، آیفون SE 3 2022 – که برای خریدارانی که از بودجه آگاه هستند و کسانی که به دنبال تلفن های جمع و جور هستند هدف قرار خواهد گرفت – انتظار می رود حدود 1.4 میلیارد کاربر تلفن های اندرویدی و 300 میلیون دارنده آیفون را جذب کند. اپل دقیقاً یک بازیکن شناخته شده در فضای میانی نیست، جایی که تولیدکنندگان اندرویدی مانند سامسونگ، هواوی و وان پلاس تحت سلطه آن هستند. آیفون SE 3 ممکن است این را تغییر دهد و به افزایش فروش در بازارهایی مانند چین کمک کند.

اگرچه برچسب قیمت 300 دلاری آنقدر خوب به نظر می رسد که درست باشد، اما با توجه به گزارش فوریه که به قیمت حدود 305 دلار اشاره کرده بود، مطمئناً ممکن است.

آیفون SE 3 چه چیزی را روی میز خواهد آورد؟

پاسخ کوتاه، طراحی قدیمی، تراشه سریعتر و اتصال 5G است. مدل فعلی فقط می تواند به شبکه های 4G متصل شود و زیربنای آن تراشه داخلی A13 Bionic است. اکثر کارشناسان داخلی فکر می کنند مدل 2022 از A15 Bionic، همان تراشه ای که خانواده آیفون 13 را تامین می کند، استفاده خواهد شد.
دونوان موافق است و همچنین اضافه می کند که آیفون SE 3 دوربین بهتری خواهد داشت که مطابق با پیش بینی مارک گورمن بلومبرگ است . نسخه 2020 دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی آیفون 11 و دوربین جلویی 7 مگاپیکسلی است، در صورتی که تعجب کنید. اینکه آیا SE جدید حسگر اصلی آیفون 12 را دریافت می کند یا دوربین اصلی آیفون 13، باید مشخص شود.
قیمت باتری گوشی ایفون se 3 شارژر ایفون se 3 قیمت اداپتور ایفون se 3 کابل شارژر آیفون se 3
بیشتر بخوانید  بهترین موبایل هایی که در سال 2022 وارد بازار می شوند
انتظار نداشته باشید که دستگاه جدید تفاوتی با آیفون SE 2 داشته باشد که خود مبتنی بر آیفون 8 است و دارای پنل LCD 4.7 اینچی و تاچ آیدی یکپارچه با دکمه Home است. شایعات حاکی از آن است که این گوشی در سال آینده تغییر خواهد کرد.
آیفون SE 3 ظاهراً در 8 مارس به صورت آنلاین معرفی خواهد شد و به اشتراک گذاری مرحله مجازی یک تبلت جدید iPad Air و یک مک خواهد بود. اپل آخرین رویدادی را در اکتبر 2021 برگزار کرد که در آن نسل سوم AirPods و MacBook Pro جدید را معرفی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *