اخبار باتری آیفون, گوشی اپل iPhone 13, گوشی اپل iPhone 14

آیفون 13 را فراموش کنید – کابوس آیفون 14 اپل بدتر شد

آیفون 13s اپل ممکن است از قفسه ها بیرون برود ، اما رهبر فناوری جهان اکنون در کابوسی گیر کرده است که تهدید می کند بازاریابی پیچیده آن را از بین می برد زیرا 13 ساله 14 ساله می شود سال آینده. اپل شهرت آیفون را از نظر امنیت و حریم خصوصی به دست آورد ، اما این دو ستون در حال حاضر به طور جدی تهدید شده اند.

باتری اورجینال آیفون 6s قیمت شارژر ایفون ۶ اس قیمت اداپتور ایفون 6 اس قیمت کابل ایفون ۶ اس

این هفته ما شاهد بروزرسانی دیگری در iPhone اضطراری بودیم زیرا آسیب پذیری دیگری که “ممکن است به طور فعال مورد سوء استفاده قرار گرفته باشد”

؛ وصله شده است این به عادی نگران کننده برای اپل تبدیل شده است. چرا اینقدر زیاد ، چرا اغلب؟ با ذهنیت آیفون جعبه سیاه اپل اوضاع بدتر شد. برخلاف اندروید ، نمی توانید نرم افزاری را نصب کنید تا iPhone شما ایمن تر شود. دستگاه بیش از حد قفل شده است ، باید به اپل اعتماد کنید.
اپل می داند که به روز رسانی های امنیتی موقعیت رو به رشد خود را در بازار تضعیف نمی کند. گوگل در امور جدی بهتر عمل نمی کند و در انتهای پایین مقیاس بدافزار ، بسیار بیشتر رنج می برد – هرچند 47 برابر عناوین بیشتر از ادعاهای اپل .

اما ضربه زدن به اطلاعات خصوصی اپل این است که تهدید به تکان دادن عرضه آیفون 13 می تواند احساس گرم و راحت کاربران iPhone را تشویق کند. اپل باید قبل از ورود آیفون 14 به بازار در پاییز آینده این مشکل را حل کند – دیگر نمی تواند کار کند ، اما در حال حاضر راه خوبی برای انجام این کار وجود ندارد.

برنامه نادرست اپل برای اسکن گوشی های آیفون از نظر کودک آزاری از همان ابتدا مورد حمله قرار گرفت. اپل خود را در کابوس حفظ حریم خصوصی گرفتار کرده است. در پشت صحنه بعدی ، اپل همراه با فیس بوک (شرایط WhatsApp / فیس بوک Backtrack) و گوگل (FLoC Backtrack) همکاری کردند. ظاهر زیبایی برای اپل نیست.

باطری ایفون ۷ قیمت شارژر ایفون ۷ قیمت آداپتور اصلی آیفون ۷ قیمت کابل ایفون 7

اپل عقب کشید تا به آن فرصت دهد تا فکر کند. اما در این روند ، فقط مشکل آیفون 13 را به مشکل آیفون 14 تبدیل کرد. اعتراضات پس از ماه گذشته کاهش می یابد ، اما تفکر متفکرانه متخصصان و دانشگاهیان برجسته امنیتی و حفظ حریم خصوصی ، که این هفته منتشر شد ، کنار گذاشتن آن دشوارتر است.

بیشتر بخوانید  2022: سال گوشی های هوشمند 8K

این گزارش هشدار می دهد که چنین غربالگری از طرف مشتری ، “خطرات جدی برای امنیت و حریم خصوصی برای همه دارد … [که] می تواند تأثیر مهیبی بر آزادی بیان و حتی خود دموکراسی داشته باشد. اپل همواره نسبت به ارادت خود به چین انتقاد کرده است. این هفته شاهد موارد بیشتری بودیم . اما این اسکن دستگاه بسیار فراتر از آن است.

اما مشکل اصلی اپل این است که خود را به طرز ناخوشایندی پیچید. این یک پایگاه کاربر دارد که غربالگری محتوای ابری احتمالاً آن را پذیرفته است زیرا اکنون یک هنجار صنعت است. اما اپل چنین سیستم هایی را تحت اتوبوس حفظ حریم خصوصی قرار داده است تا بخشی از احمقانه بودن آن به فروش سخت تر و سخت تر برای فروش نمایشگر سمت مشتری قبل از خروج از سیستم ، منجر شود.

این گزارش هشدار می دهد: “معرفی این فناوری اسکن قدرتمند به همه دستگاه های کاربر ،” بدون درک کامل آسیب پذیری های آن و فکر کردن در مورد پیامدهای فنی و سیاسی یک آزمایش اجتماعی بسیار خطرناک خواهد بود. ”

سوالات متداول CSAM – اپل با اسکن ابری خود را جمع می کند.

قیمت باتری اورجینال آیفون 7 پلاس قیمت شارژر ایفون سون پلاس خرید آداپتور اصلی آیفون ۷ پلاس خرید کابل آیفون 7 پلاس

اما اپل همچنان قول می دهد “پس از صرف وقت اضافی برای جمع آوری اطلاعات و بهبود” ، این ویژگی های بسیار مهم ایمنی کودک را منتشر کند. و این شرکت را با یک انتخاب دشوار روبرو می سازد-عقب نشینی کرده و گزینه غربالگری ابری را انتخاب کنید یا با واکنش منفی دیگری روبرو شوید و اسکن سمت مشتری را اجرا کنید.

اپل دومی را ترجیح می دهد. اما گزارش جدید “اشکالات در جیب ما” توضیح می دهد که چگونه چنین سیستم هایی “می توانند خراب شوند …

همانطور که در این گزارش مشخص می شود ، خطراتی که دولت ها مجبور خواهند کرد اپل را وادار کند سیستم را برای رعایت قوانین محلی گسترش دهد ، واقعی است ، همچنین نگرانی هایی وجود دارد که چنین سیستم هایی آسیب پذیری بیشتری را به آیفون آسیب دیده اضافه کند. اما برای اپل تهدیدی برای “احساس” آیفون وجود دارد. نظارت جمعی فقط استیو جابز نیست.

بیشتر بخوانید  عمر باتری آیفون 13 پرو مکس چقدر است؟

نویسندگان این گزارش به درستی اشاره می کنند که دولتها در حال حاضر برای افزودن چنین اسکن هایی به دستگاهها به دنبال فناوری بزرگ بوده اند. اپل یک شرکت تجاری است که در هیچ نوع خلاء فعالیت نمی کند. این اطمینان که قوانین محلی به نوعی نادیده گرفته می شوند ، زمانی که این فناوری به کار گرفته شد یا توخالی است یا ساده لوحانه.

باتری ایفون 8 قیمت شارژر ایفون ۸ قیمت آداپتور اصلی آیفون ۸ قیمت کابل ایفون 8

نویسندگان هشدار می دهند: “به جای داشتن مهارت های هدفمند مانند استراق سمع ارتباطات با حکم بازداشت و انجام پزشکی قانونی در تجهیزات توقیف شده ،” [اطلاعات/امنیت] جهت سفر آژانس ها بررسی مداوم داده های خصوصی همه افراد است. بدون ضمانت و شبهه که از خط قرمز عبور می کند ”

اپل قوانین محلی را رعایت می کند. از نو.

توییتر
طرفداران حفظ حریم خصوصی از چنین سیستم هایی می ترسند ، زیرا تاریخ به ما می آموزد که آنها درهای عقب ایجاد می کنند و سپس باز می شوند ، به طوری که حتی درخشان ترین طراحان و توسعه دهندگان فنی نمی توانند از دنیای بازیگران بد ، سازمان های دولتی و منافع شخصی پیشی بگیرند.

این آخرین گزارش اذعان می کند: “اپل تلاش های فنی زیادی انجام داد و استعدادهای تکنولوژیکی پیشرفته ای را برای توسعه یک سیستم غربالگری ایمن و ایمن از طرف مشتری به کار گرفت” اما هنوز طراحی مطمئن و قابل اعتمادی تولید نکرده است. ”

یا به بیان ساده تر – حتی اپل نمی تواند این کار را انجام دهد.

وی افزود: “در دنیایی که داده های شخصی ما بر روی قطعاتی قرار دارد که در جیب ما بر روی دستگاه های ارتباطی و ذخیره سازی قدرتمند حمل می شوند ، هم فناوری و هم قوانین باید برای حفاظت از حریم خصوصی و امنیت ما طراحی شوند و نه به آنها حمله کنیم. حفاظت قوی مستلزم آن است که فناوری و قانون مکمل یکدیگر باشند. اسکن سمت مشتری این امر را به طور جدی تضعیف می کند و امنیت همه ما را کمتر و کمتر می کند. ”

و با آن به دام خرس خودخواسته اپل. اگر قرار است اسکن سمت کلاینت حفظ شود ، دو گزینه دارد که هیچ کدام به خوبی کار نمی کند.

باتری ۸ پلاس قیمت شارژر آیفون 8 پلاس قیمت آداپتور اصلی آیفون ۸ پلاس قیمت کابل آیفون 8 پلاس
بیشتر بخوانید  5 نکته درباره به روز رسانی iOS 15.1 در آیفون

آنچه که به روز رسانی اصلی برای iOS 15 / iPhone 13 بود ، اکنون می تواند به عنوان یک ارتقاء میانسالی برای هر دو تبدیل شود و این امر باعث افزایش چشم انداز یک به روزرسانی می شود که بخش زیادی از کاربران مایل به نصب آن نیستند. اما آیفون 14 همچنان با به روزرسانی نصب شده وارد بازار می شود و احتمال افزایش واکنش تا سال 2022 تا پاییز آینده وجود دارد. گزینه دیگر برای اپل این است که به روزرسانی را به iOS 16 / iPhone 14 موکول کند ، اما این امر باعث می شود تا 12 ماه دیگر واکنش منفی امسال به جلو بیفتد و هنوز رونمایی بعدی آیفون تضعیف شود.

به این ترتیب ، تنها گزینه واقعی اپل یک عقبگرد کامل است و اگر یک ورق از کتاب واتس اپ را با شرایط فیس بوک خود بردارید ، بپذیرید که اشتباه است ، و این ایده را برای همیشه کنار بگذارید ، ستایش جدی خواهد بود. بر اساس چنین حرکتی ، این شرکت می تواند اسکن ابری را بر اساس بازخورد کاربران معرفی کند و به قول خود برای مبارزه با سوء استفاده در پلتفرم خود عمل کند.

البته یکی از مزایای اپل این است که جایگزین بسیار بدتر است. بگذارید روشن کنیم که این ایده که ترس از حریم خصوصی باعث می شود کاربران آیفون بدون هیچ گونه اقدامات حریم خصوصی اپل در چند سال گذشته به اندروید گوگل هجوم آورند ، یک شروع نیست. اما تعداد کاربران اپل که بیشتر منفی است تا مثبت ، نیز خوب به نظر نمی رسد – و این مطمئناً استیو جابز نیست.

باتری ایفون 6plus قیمت شارژر ایفون ۶ پلاس قیمت اداپتور ایفون 6 پلاس قیمت کابل ایفون۶ پلاس

جابز در سال 2010 گفت: “حریم خصوصی به این معنی است که مردم می دانند برای چه چیزی ثبت نام می کنند ، به زبان انگلیسی.” از آنها بپرسید. هربار ازش بپرس از آنها بخواهید به شما بگویند دیگر از آنها س askingال نکنید ، زیرا آنها از اینکه از آنها سال می کنید خسته شده اند. ”خوب ، ممکن است اپل این بار نپرسیده باشد ، اما کاربرانش هنوز پاسخ دادند. و اکنون حتی تحریف شده ترین اطمینان او توسط کارشناسان کنار گذاشته شده است. اگر این واقعا رانندگی شخصی تیم کوک بود ، پس وقت آن است که بپرسیم استیو چه کار می کند؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *